Buitinių katilų garantinis aptarnavimas

Įsigydami UAB „Kalvis“ gaminį atidžiai perskaitykite jo pase nurodytas garantinio aptarnavimo sąlygas.

Jei eksploatuojant mūsų pagamintą šildymo įrangą, garantinio aptarnavimo laikotarpiu Jums kils problemos ir jeigu tai susiję su įrangos gamybos ar komplektuotės defektais, kreipkitės į mus.

UAB „Kalvis“ atlieka savo gamybos katilų ir šildymo įrenginių sumontuotų Lietuvoje garantinį ir pogarantinį aptarnavimą.

Garantinio aptarnavimo atveju būtina turėti:

  1. Gaminio pasą, su pardavimo datos žyme;
  2. Pirkimo čekį arba sąskaitą faktūrą;
  3. Atestuotos įmonės sumontavusios jums katilo sumontavimo atžymą gaminio pase.*

 Pastaba: katilo pakuroje turi būti ne mažesnė kaip jo montavimo ir aptarnavimo instrukcijoje nurodyta trauka ir katilas turi būti pajungtas pagal schemą neleidžiančią jo darbo metu susidaryti kondensatui.

Katilo gedimą registruokite jo pase nurodyta tvarka arba taupykite savo laiką ir registruokite pildydami registravimo formą žemiau arba telefonu Nr. +370 672 61000

UAB „Kalvis“ meistrai padės Jums išspręsti kylančias problemas.

* Galioja tik centrinio šildymo katilams

Įrangą sumontavę specialistai organizavę katilo pajungimą (atlikę darbus nurodytus pase) negali pašalinti gaminio trūkumų ir nustatė, kad tai yra gaminio brokas. Įrangą sumontavo:






Esu įsigijęs jūsų įmonėje pagamintą gaminį






* Susipažinau su gaminio naudojimo techniniu pasu, deklaruoju, kad gaminys yra sumontuotas vadovaujantis gamintojo techniniame pase išdėstytais reikalavimais ir naudojamas pagal paskirtį, nepažeidžiant naudojimo instrukcijos reikalavimų. Įvertinęs tai turiu šiam gaminiui pretenziją:

Manau, kad pretenzijoje išvadinti trūkumai yra jūsų gaminio defektai, prašau atsiųsti savo atstovus sumontuoto gaminio apžiūrėjimui, defektų nustatymui ir jų pašalinimui. Jei bus nustatyta, kad minėti trūkumai yra atsiradę ne dėl gamintojo kaltės įsipareigoju atlyginti jūsų atstovų atvykimo transporto išlaidas (0,7Lt/km) bei sugaištą kelionėje ir apžiūros vietoje laiką (30Lt/val.) kiekvienam serviso brigados darbuotojui (ne daugiau 2 darbuotojų). Jei per 7 kalendorines dienas gera valia neatlyginčiau nurodytų išlaidų sutinku, kad jos būtų išieškotos iš manęs LR įstatymais nustatyta tvarka.






© 2016 UAB KALVIS
Svajonių įgyvendinimas: IT DREAMS