Pramoninės įrangos garantinis aptarnavimas

Kuriant UAB „Kalvis“ šildymo įranga panaudoti naujausi inžineriniai sprendimai šioje srityje. Ji gaminama naudojant šiuolaikiškus įrengimus ir technologijas, gamybai naudojamos tik kokybiškos medžiagos ir komplektuotė. Visų procesų kontrolė vykdoma vadovaujantis ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 standartų reikalavimais.

Jeigu Jūs šildymo įrangą  tinkamai sumontuosite, prižiūrėsite ir aptarnausite ji Jums efektyviai, saugiai ir patikimai tarnaus.

Mes taikome pramoninio šildymo įrangai šiuos aptarnavimo terminus:

  • katilo korpusui – 24 mėn.
  • Detalesnė informacija aprašoma kiekvieno atskiro gaminio pase.

Jeigu įrangos pasuose nenurodyta kitaip, Lietuvoje ir Latvijoje sumontuotai įrangai garantinį aptarnavimą atlieka UAB „Kalvis“.

Jeigu įranga sumonduota kitose šalyse dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į įrangos tiekėją.

Aukščiau paminėta tvarka kreipkitės jeigu jums reikalingos atsarginės detalės, pogarantinis aptarnavimas ar remontas.

Taupykite savo laiką! Registruokite gedimus el. paštu: garantinis@kalvis.lt arba telefonu Nr. +370-672-61000.

 Atsargines dalis galite užsisakyti telefonu: +370 41 540 588

Užsakymai priimami nuo 7:00 iki 15:30

Įrangą sumontavę specialistai organizavę katilo pajungimą (atlikę darbus nurodytus pase) negali pašalinti gaminio trūkumų ir nustatė, kad tai yra gaminio brokas. Įrangą sumontavo:






Esu įsigijęs jūsų įmonėje pagamintą gaminį






* Susipažinau su gaminio naudojimo techniniu pasu, deklaruoju, kad gaminys yra sumontuotas vadovaujantis gamintojo techniniame pase išdėstytais reikalavimais ir naudojamas pagal paskirtį, nepažeidžiant naudojimo instrukcijos reikalavimų. Įvertinęs tai turiu šiam gaminiui pretenziją:

Manau, kad pretenzijoje išvadinti trūkumai yra jūsų gaminio defektai, prašau atsiųsti savo atstovus sumontuoto gaminio apžiūrėjimui, defektų nustatymui ir jų pašalinimui. Jei bus nustatyta, kad minėti trūkumai yra atsiradę ne dėl gamintojo kaltės įsipareigoju atlyginti jūsų atstovų atvykimo transporto išlaidas (0,7Lt/km) bei sugaištą kelionėje ir apžiūros vietoje laiką (30Lt/val.) kiekvienam serviso brigados darbuotojui (ne daugiau 2 darbuotojų). Jei per 7 kalendorines dienas gera valia neatlyginčiau nurodytų išlaidų sutinku, kad jos būtų išieškotos iš manęs LR įstatymais nustatyta tvarka.






© 2016 UAB KALVIS
Svajonių įgyvendinimas: IT DREAMS