Buitinių katilų garantinis aptarnavimas
Įsigydami UAB „Kalvis” gaminį atidžiai perskaitykite jo pase nurodytas garantinio aptarnavimo sąlygas.
Jei eksploatuojant mūsų pagamintą šildymo įrangą, garantinio aptarnavimo laikotarpiu Jums kils problemos ir jeigu tai susiję su įrangos gamybos ar komplektuotės defektais, kreipkitės į mus.
UAB „Kalvis“ atlieka savo gamybos katilų ir šildymo įrenginių sumontuotų Lietuvoje garantinį ir pogarantinį aptarnavimą.
Garantinio aptarnavimo atveju būtina turėti:
- Gaminio pasą, su pardavimo datos žyme;
- Pirkimo čekį arba sąskaitą faktūrą;
- Atestuotos įmonės sumontavusios jums katilo sumontavimo atžymą gaminio pase.*
Pastaba: katilo pakuroje turi būti ne mažesnė kaip jo montavimo ir aptarnavimo instrukcijoje nurodyta trauka ir katilas turi būti pajungtas pagal schemą neleidžiančią jo darbo metu susidaryti kondensatui.
Katilo gedimą registruokite jo pase nurodyta tvarka arba taupykite savo laiką ir registruokite pildydami registravimo formą žemiau arba darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. telefonu: +370 672 61000.
UAB „Kalvis“ meistrai padės Jums išspręsti kylančias problemas.
* Galioja tik centrinio šildymo katilams